QGM NY ZN900C mobil murstensfremstillingsmaskine i Nanjing, Kina25 2024-04

QGM NY ZN900C mobil murstensfremstillingsmaskine i Nanjing, Kina

For nylig underskrev vores virksomhed en strategisk samarbejdsaftale med murstensmaskiner med Nanjing Fuyuan Resource Utilization Co., Ltd. for i fællesskab at afsætte til ressourcestærk behandling og genbrug af byggeaffald og fremme den fortsatte udvikling af miljøbeskyttelse i Nanjing. Formand Fu Binghuang og Nanjing Fuyuan formand Lu Jun underskrev samarbejdsaftalen for at formalisere murstensmaskinens strategiske samarbejdsforhold.
Med god kvalitet og service vinder QGM den gentagende virksomhed Kunden fra Indonesien købte endnu en T10 produktionslinje25 2024-04

For et par dage siden nåede den automatiske udlægningslinje T10, som blev solgt til Indonesien Sulawesi Makassar, havnen.
European Standard T10 Block produktionslinje til Egypten25 2024-04

European Standard T10 Block produktionslinje til Egypten

En anden T10 automatisk blokproduktionslinje blev sendt til Egypten af ​​QGM Group i november 2016 for at tilfredsstille den store efterspørgsel fra New Capital boligprojekter i Egypten.
X