Akademiker Zhou Ji, tidligere præsident for Chinese Academy of Engineering, undersøgte QGMs intelligente fremstilling.25 2024-04

I 18. december kom den tidligere præsident for det kinesiske ingeniørakademi, akademiker Zhou Ji, til QGM (Quangong Machinery Co.Ltd) med sit team, de ønskede at undersøge udviklingen af ​​virksomhedens intelligente fremstilling.
Zeniths genbesøg - tredje stop: Anhui Tianlu Highway and Bridge Maintenance Co., Ltd.25 2024-04

Hefei, kendt som Luzhou i oldtiden, er kendt som "hovedet for den sydlige del af Yangtze-floden" og "halsen på de centrale sletter". Siden 1979 har QGM solgt mange blokmaskiner til Hefei, som de fleste af dem stadig er i drift. Det tredje stop for Zeniths genbesøg den 4. maj – Hefei.
ZENITH Genbesøg 4. Station|Yuzhou Hengtai Cement Products Co.,Ltd25 2024-04

ZENITH Genbesøg 4. Station|Yuzhou Hengtai Cement Products Co.,Ltd

I landet med kinesiske centrale sletter flyder Den Gule Flod. Henan-provinsen har altid været et vigtigt område for salg af QGM blokmaskiner.
Samkonstruktionskultur 25 2024-04

Samkonstruktionskultur "One Belt, One Road"QGM sammen med tyske Ryan Group for at bygge Kinas murværkskunst og kulturelle kreative park

29. maj, tysk tid, besøgte Quanzhou Enterprise-delegationen til tyske købmænd, som ledet af Wang Yongli, borgmester i Quanzhou, sendte den store nyhed tilbage, at QGM og den historiske tyske Ryan Group formelt underskrev et hensigtsbrev om investeringssamarbejde, QGM's globale layout lavede et gennembrud igen!
X