Ny projektforsendelse |Produktionslinjen af ​​ZENITH 1500C automatisk blokfremstillingsmaskine sendt til Jiuquan, Gansu, hjælper bælte- og vejinitiativet med at bygge!24 2024-04

Det uopløselige bånd mellem vores virksomhed og kundevirksomheden begyndte i 2015. Som en storstilet vejbygningsvirksomhed i Gansu introducerede kundevirksomheden vores virksomheds ZN1000C blokmaskineproduktionslinje for at opfylde projektets behov. Til fremstilling af standard mursten, hulblokke og andre betonprodukter.
Tyskland ZENITH 1500 fuldautomatisk produktionslinje til flodbeskyttelsesprojekter i Bangladesh24 2024-04

På grund af alluviale sletters særlige topografi har Bangladesh været ramt af oversvømmelser i årevis, hvilket har forårsaget umådelige tab for økonomien og menneskers liv og ejendom.
Gode ​​nyheder丨QGM HP-1200T(Hermetic Press) Fuldautomatisk beton-pc-stenproduktionslinje er inkluderet i Fujian Provincial Promotion Catalogue for Industry & Informatization (1. batch i 2021)24 2024-04

For nylig udgav den officielle hjemmeside for provinsministeriet for industri og informationsteknologi "Meddelelse fra Fujians provinsafdeling for industri og informationsteknologi om annoncering af Fujian Provincial Industry and Information Technology Key New Product Promotion Catalogue (First Batch)" ( Min Gong Xin Han Videnskab og Teknologi [2021] nr. 387).
X