Inspirerende! Ny QGM QT6 produktionslinje for automatisk blokmaskine færdiggjort i Nekemte til genopbygning efter krigen.24 2024-04

Vi afsluttede installationen af ​​QGM QT6 automatisk cementblokmaskine i Nekemte den 2023.01.04.
QGM Digital MES Management System Helps Speed Up Mold Production to 15 Days24 2024-04

QGM Digital MES Management System Helps Speed Up Mold Production to 15 Days

QGM Mold Co., Ltd, tidligere kendt som QGM Mold Department, har leveret formtjenester til globale kunder siden etableringen i 1979.
Udnyttelse af fast affald丨2023 Beijing-Tianjin-Hebei og de omkringliggende områder Forum på højt niveau om omfattende udnyttelse af industrielt fast affald Holdt, vicedirektør Fu Guohua var inviteret til at deltage og tale.24 2024-04

Fokus på målet om "dobbelt kulstof" og fremskynde den grønne udvikling af fast affald omfattende udnyttelsesindustrien. Fra den 24. februar til den 26. februar blev "Comprehensive Utilization of Resources Branch of China Industrial Cooperation Association, Industrial Solid Waste Network, Beijing-Tianjin-Hebei Tailings Comprehensive Utilization Industrial Technology Innovation Alliance, etc., organiseret af Fujian Quangong Co., Ltd."
X