T10 halvautomatisk produktionslinje i Sao Paulo, Brasilien er blevet sat i produktion27 2024-04

I sidste uge kom der gode nyheder fra det brasilianske kontor om, at T10 Semi-automatic Production Line var blevet installeret problemfrit efter en måneds installation og idriftsættelse. Den er sat i produktion og har høj produktionskapacitet og høj styrke af blokke, hvilket ganske tilfredsstiller vores kunde.
Den første QGM-blokproduktionslinje med tysk teknologi i Zambia vil snart blive installeret27 2024-04

Den simple T10-produktionslinje, købt af en af ​​Zambias kunder, er færdig med at blive læsset og leveret, sagde planlægningsafdelingen for nylig. De starter installationen, når kunden får maskinen.
QT10 fra QGM slår sig ned i Mozambiques store blokfremstillingsmarked27 2024-04

QT10 fra QGM slår sig ned i Mozambiques store blokfremstillingsmarked

Installationen af ​​QT10 blokmaskine produktionslinje fra QGM går godt i Mozambique, og den begynder at gå i drift. Sådant stort automatisk udstyr som QT10 produktionslinje ses ikke almindeligt i Mozambique.
Den store åbning af China Sand StoneAssociation Recycled Aggregate Branch Founding Conference og den første teknologikonference til behandling og udnyttelse af byggeaffald27 2024-04

I den 22. juli blev China Sand Stone Association Recycled Aggregate Branch Founding Conference og den 1. byggeaffaldsbehandling og -anvendelse TechConference afholdt i Beijing. China Sand Stone Association og TechnicalIntelligence Institute of Construction Waste Industrial Technology var vært for konferencen.