Industrial Solid Waste Network Delegation besøgte Quangong Block Machine Co., Ltd. for inspektion og udveksling19 2024-04

Om morgenen den 2. august 2023 besøgte delegationen fra Industrial Solid Waste Network Quangong Co., Ltd. (herefter benævnt QGM) til inspektion og udveksling, og Fu Guohua, QGM vicegeneral manager, modtog hele processen. Gennem besøg i udstillingshallen for QGM-virksomheder, symposier og produktionsworkshops lærte delegationen mere om vores virksomheds nuværende situation og udviklingen af ​​omfattende udnyttelsesteknologi for fast affald.
Globaliseringsopdatering | QGM Block Machine Xiamen Branch Office blev etableret.19 2024-04

20. august 2023, den store åbningsdag for QGM-ZENITH afdelingskontoret i Xiamen, Kina, fokuserer mere på international salgsservice, endnu et skridt for QGM globalisering.
China Sand & Gravel Association besøgte QGM Block Machine Group for forskning og vejledning.19 2024-04

​Den 6. august 2023, Hu Youyi, formand for China Sand and Gravel Association, Zhao Jing, vicegeneralsekretær for China Sand and Gravel Association, Lin Chen, generalsekretær for Fujian Sand and Gravel Association, og Zhang Liantao, deltid Vicegeneralsekretær for China Sand and Gravel Association og andre parter kom til Fujian Quangong Company Limited (i det følgende benævnt QGM) til undersøgelse og forskning.
QGM Block Machine blev inviteret til at deltage i den 8. National Construction Solid Waste and Tails Treatment and Ressource Utilization Conference!19 2024-04

​Den 23. august 2023 blev den 8. nationale konference om behandling og ressourceudnyttelse af konstruktionsaffald og affaldssten og den årlige konference for konstruktionsfastaffaldsudnyttelse Branch of China Sand and Gravel Association storslået afholdt i Heze, -Global murstensfremstilling integreret løsningsoperatør QGM Block Machine