Mød på International Import Expo丨Zenith blokmaskine gjorde et fantastisk udseende.19 2024-04

​Den 6. China International Import Expo (herefter benævnt "Expo") afsluttedes med succes fra den 5. november til den 10. november. Udstillingens tema er "New Era, Sharing the Future", mere end 3.400 virksomheder fra 128 lande og regioner deltog i udstillingen, verdens top 500
CCPAs første oversøiske træningsbase for ingeniører og teknikere blev lanceret hos Zenith Maschinenfabrik GmbH i Tyskland19 2024-04

Neunkirchen, Saarland, 22. november, den første oversøiske uddannelsesbase for ingeniører og teknikere fra China Concrete and Cement Products Association (herefter benævnt "CCPA") - Eco-Concrete Masonry Materials and Engineers Training Base for Concrete and Cement Products Industry (Tyskland) Station) - blev lanceret hos Zenith Maschinenfabrik GmbH (i det følgende benævnt Zenith). -Global murstensfremstilling integreret løsningsoperatør QGM Block Machine
X